باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

دوباره از علی محمد محمدی

من از هستی نمی خواهم بجز پیش تو مردن را 

   نمی خواهم خوراکی جز غم عشق تو خوردن را 

تو را می خواهم آنگونه که گویی جسم روحش را

جدایی ناپذیر و تنگ یکدیگر  فشردن را

                                بدون تو تنفس هم ملال آورترین چیز است 

                                   تو شیرین می کنی اما، شرنگ تلخ مردن را 

بمیران،زنده کن،فرقی ندارد،باز می خوانم

، هزاران بار دیگر با تو شعر دل سپردن را  

              مرا از عشق می ترسانی و غافل از آنی که

               :   برای ماهیان ساده ست مشق آب خوردن را  

به مرده شور بسپاری تنم آنجا که یارایش

، بر دوش بردن را   نباشد بارِ سنگینِِ غمت

                      دلت می آید آیا با چنین شاگردِ عشق خود 

                          همیشه بازگویی درسِ بی روحِ فسردن را 

تو که این را برای من نمی خواهی غزلبانو

خیالِ با تو بودن ، با خودم به گور بردن را

                                         اگر چه خوب می دانم که تا بوده چنین بوده 

                                          که عاشق می دهد آخر، بهای دل سپردن را 

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 http://vahid5689.blogfa.com

سلام ممو خیلی زیباست ولی یه کم رنگ و رو بهش بده عکس و آهنگ بنداز توش من اتلان یکی درست کردم کامل نیست یه نگاه کن نظر بده بد نیست دارم کامل می کنم اشکال نداره از شعر هات استفاده کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد