باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

من صبورم اما . . .

به خدا دست خودم نیست اگر می رنجم

یا اگر شادی زیبای تو را به غم غربت چشمان خودم می بندم . 

من صبورم اما . . . 

چقدر با همه ی عاشقیم محزونم ! 

و به یاد همه ی خاطره های گل سرخ

مثل یک شبنم افتاده ز غم مغمومم . 

من صبورم اما . . . 

بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم

بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب

و چراغی که تو را ، از شب متروک دلم دور کند. . . می ترسم . 

من صبورم اما . . . 

                            آه . . . این بغض گران صبر نمی داند چیست !!!!



                                                     شعراز :؟

نظرات 1 + ارسال نظر
باران یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19

شعرش خیلی قشنگه....
انگار ی غم تو همه اشعارتونه ...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد