باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

شریعتی:

 با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو. در انزوا پاک ماندن نه سخت است و نه با ارزش.

                                                                                                                                

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 16:29 http://abremohajer.blogsky.com

به شرط واکسینه شدن فقط درسته

سلام
باز بیاین این ورا
من همیشه سر میزنم

raha یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:31

./ دوست دارم مسافری باشم بی هیچ کوله باری از این دنیای گنگ
مسافر یک جزیره (دور تادور آب) من باشم و یک دل و یک خدا
من باشمو تمام تنهاییهایم من باشمو لحظه های مقدس نیاز
من باشم و منو منو منو منو ..... خدا و بس./

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد