باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

من و تنهایی و عشق تو و شبهای بیخوابی

ندانستم تو هم چون من پریشانی و  بی تابی

تو هم عاشق شدی و مثل من شبها نمی خوابی


تو خاتون غزلهای منی اما خداحافظ

ای آنکه مثل شعرت ساده و زیبایی و نابی


هر آنچه داری از آن هر آنکه دوستش داری

من و تنهایی و عشق تو و شبهای بیخوابی


                                                                     از محمدی

نظرات 5 + ارسال نظر
حدیث سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:03 http://nogolekhandan.blogsky.com

در میان من و تو فاصله هاست
گاه می اندیشم
می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری
تو توانایی بخشش داری
دستهای تو توانایی آن را دارد
که مرا
زندگانی بخشد
چشمهای تو به
من می بخشد
شور عشق و مستی
و تو چون مصرع شعری زیبا
سطر برجسته ای از زندگی من هستی

از قدما یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19

"اگه مجنون دیگه میلی

نداره برای لیلی

اگه لیلی جای مجنون

پیش فرهاد می ره خیلی

اگه فرهاد جای شیرین

به جای اون عشق دیرین

می ره جای ویس رامین

من می گم نفرین به این عشق

شماها هم بگین آمین "

[ بدون نام ] دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:21



یکی میپرسد اندوه تو از چیست؟
سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟
برایش صادقانه مینویسم :


برای آنکه باید باشد و نیست ....


honey


درود بر تو که هستی چراغ خانه من
برای زندگی ای بهترین بهانه من

دوست سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:58

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم

گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم

پر پروانه شکستن هنر انسان نیست ؛

گر شکستیم زغفلت من و مایی نکنیم

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم ؛

وقت پرپر شدنش ساز و نوایی نکنیم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند ؛

طلب عشق زهر بی سر و پایی نکنیم ...

گلی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:59

وبلاگت خیلی قشنگ و جذابه ولی ای کاش از تصاویر قشنگ هم استفاده کنی ممنون
اینم یک شعر قشنگ که هر وقت اونو می خونم می فهمم کی هستم و برای چی خدا منو آفریده
زخاک آفریدندت خداوند پاک پس ای بنده افتادگی کن چو خاک حریص و جهان سوز و سرکش مباش زخاک آفریدنت آتش مباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد