باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

شاید باران نقطه چینی تا خداست.

و من تشنه این باران

نظرات 24 + ارسال نظر
الی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:58 http://elipeli.blogsky.com

عکس قشنگیه....

هیرو جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:07

یک نفر

یه جایی

تمام رویاهاش لبخند توست

و زمانی که به تو فکر می کنه

احساس می کنه که زندگی واقعا با ارزشه

پس هر گاه احساس تنهایی کردی

این حقیقت رو به خاطر داشته باش

یک نفر

یک جایی


در حال فکر کردن به توست...


// هیرو//

نشانی وبلاگ؟

علی اکبر لطفی جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:30 http://www.lotfi61.persianblog.ir

سلام
شما را به خواندن دو غزل دعوت می کنم
در ÷ناه حق

سودا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:34 http://buteaful.persianblog.ir

بازم سلام
یه سوال:
عکس سمت چپ عکس خودتونه؟

عکس خودم بود.

لج درار یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:37

عشق عبارت است از همه چیز را برای یک هدف دادن و به پاداشش هیچ نخواستن این انتخاب بزرگی است!جه انتخابی!
دکتر شریعتی
همیشه موفق باشی.
امیدوارم مثل همیشه شعرهای زیبایی بنویسی.

مریم دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 http://chaykhane.blogsky.com

سلام

وبلاگتون خیلی قشنگ و پراحساسه ممنون از حضور بارانیتون.

پریدخت چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 http://tabeedi@blogsky.com

خیلی قشنگ وبارانی می نویسی منم عاشق بارانم ممنون که به من سرزدی

امیر چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 http://bia2sh.tk

سلام ممنون که به من سرزدی
وبلاگ پراحساسی دارید موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11


چرا گرفته دلت مثل انکه تنهایی
چقدر هم تنها
خیال میکنم
دچار ان رگ پنهان رنگها هستی
دچار یعنی
عاشق
و فکر کن که چه تنهاست
اگر که ماهی کوچک اچار ابی دریای بیکران باشد!!!


دچار باید بود
وگرنه زمزمه حیرت میان دو حرف
حرام خواهد شد
و عشق سفر به ذوشنی اهتزار خلوت اشیاست
و عشق
صدای فاصله هاست
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند!


honey

نه صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند
و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر

[ بدون نام ] جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:23



چیست دلتنگی تو؟
روز دیدار که از راه رسید بین صدها گل شب بو
گل سرخ

من تو را خواهم یافت
من تو را خواهم دید
ای شبانگاه نوازشگر تو
تا سحر چشم تو در خواب ولی.....
به تماشای تو من بیدارم
به سفر باید رفت
من ولی....


منتظر حادثه دیدارم!

باران سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:00

هی فلانی می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است...

می آیند.... می مانند.... عادت می دهند.... ومی روند.

وتو در خود می مانی و تو تنها می مانی

راستی نگفتی رسم تونیز چنین است؟.... مثل همه فلانی ها....؟

باران سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:07

دروغ و خیانت رو هک کن__ از انسانیت کپی بگیر و سند توآ ل کن__ با صداقت و وفا و معرفت چت کن__ از زیباترین خاطره زندگی وب بگیر__تو پروفایل قلبت یه قلبه تیر خورده بذار و بگو عاشق عشق هستی__و عاشق عشق باشین_در مسنجر قلبت عشق رو اد کن __وبه احساسات زیبایی پی ام بده__غم رو دیلت کن__و واژه بدی رو رینیم کن__برای غرورت آف بزار و بگو بشینه آخه (دنیا دو روزه)

باران سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:11

من از کجای تو شروع شدم در امتداد لحظه ای که امتداد تو بود از درون تو گذشتم، در درون تو زاده شدم چون حوا که از دنده ی آدم بیرون آمد خودم را تنها یافتم میان فاصله ای از خودم، تا سایه های تو *** غم هایم آشنا با من نفس می کشند با حادثه های معمول از حوادث عبور می کنند از فضاهای رنگی به جستجوی بیرنگی آهنگ بی صدای بودن، بودم یا طنین ترانه ای در دور *** کلاه تو بزرگ بود و پر سایه و من و سبزهای کوچک، در انتظار نور سوار بر خیالات خودم بودم که بادی وزید و پلکهایم در افق گم شد با سکوت *** در چشمانت سؤالی بود نوری که از مردمکهایت می ریخت پریدن پرنده ای از میان پلکهایت در چشمانت سوال... و من که بی تفاوت از کنارت عبور کردم

دوست شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست او جانشین همه نداشتن هاست .
( جاوید الاثار دکتر علی شریعتی )

سلام از دوست به دوست
چرا معرفی نمیکنی؟

دوست شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:56

باران باش و ببار ولی نپرس کاسه های خالی در دستان کیست .
( کوروش کبیر )

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:32

پروردگارا...
پروردگارا دعایم به درگاه تو این است:
بی نوایی و تنگ چشمی را از دلم ریشه کن ساز واز بیخ و بن بر کن
اندکی نیرویم بخش تا بتوانم بار شادی ها وغم ها را تحمل کنم
نیرویی به من ارزانی فرما تا عشق خود را در خدمت و کمک اثر بخش سازم...

از وبلاگ خیال
امیدوارم مورد پسند واقع بشه انشائالله

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:46 http://http

سلام خسته نبا شد میتونم از جمله ی اول ص تون استفاده کنم.راستی به شما تبریک میگم بخاطر وب قشنگتون.اگه امکان داره زود جوابمو بدید تا اگه اجازه فرمودید استفاده کنم.



باز هم به شما تبریک میگم

اجازه ما هم دست شماست

DONYA پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:48

Very Very Nice...

ممنون از حضور بارانی ات

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:53

خیلی ممنون که اجازه فرمودید.






واقعا ممنونم از لطفتون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:53

THANKS
THANKS


MORE THANKS


FOR EVERY THINGS.

[ بدون نام ] جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:07

پروردگارا

پروردگارا دعایم به در گاه تو این است:

بی نوایی و تنگ چشمی را از دلم ریشه کن ساز وز بیخ وبن بر کن

اندکی نیرویم بخش تا بتوانم بار شادی ها وغمها را تحمل کنم.

نیرویی به من ازانی فرما تا عشق خود را در خدمت و کمک ثمر بخش سازم.

توانی به من عطا فرما که هیچ گاه چیزی از بی نوایی نستانم و در برابر گستاخ و مغرور زانوی دنائت خم

نکنم. قدرتی به من بخشا تا روح خود را از تعلق به جیفه های ناچیز روزگار بی نیاز کنم و از هرچه رنگ

رنگ تعلق پذیرد ازادش سازم.

و نیرویی به من ده تا قدرت و توان خود را از روی کمال عشق و نهایت محبت تسلیم خواسته ها و رضای تو

کنم.

م.بهروزپور دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:57 http://www.modern2010.blogsky.com

وای . راستش من خودم عاشق بارونم . این خیلی به دلم نشست . بارون همه چی رو میشوره و تمییز میکنه و زیباییش به همینه که همه چی رو با طراوت میکنه.

باران یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:04

وااااااااااااااای ما عاشق بارونیمممممممممممم
حس قشنگی ب آدم دس میده وقتی ک بارون میباره

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:44

فقط میتونم بگم خیلی زیباست

زیبایی در نگاه زیبای شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد