باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

برای ....

چه آسون دل بریدی از دلی که پای تو گیره...


      که از این بدترم باشی واسه تو نفسش میره...

نظرات 10 + ارسال نظر
مذاب ها شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:51 http://mozabha.blogsky.com

سلام دوست عزیز..... شعر زیبایی بود.... امیدوارم که حقیقت همچنین لحظه ایی هیچگاه برای هیچ دلی اتفاق نیفته.... خوشحال میشم به مذاب ها سری بزنی.

مذاب ها شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:56 http://mozabha.blogsky.com

.... این معشوق های زمینی... کنس قطره اند.... و من تشنه کام باران.... !..... منتظر حضور گرمت در مذاب ها هستم.

[ بدون نام ] یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10


من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم
و به اندازه ی هر برق نگاهت نگران
...
تو به اندازه ی تنهایی من شاد بمان!!!

ممنون که سر زدی هانی

مذاب ها یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 http://mozabha.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
تا جند دقیقهء دیگر مطلبی را در مورد باران آپ میکنم امیدوارم که مورد پسندتان واقع شود البته قسمتی از آن در مورد باران است..... اما قول میدم در آینده ایی نزدیک مطلبی اختصاصی را در مورد باران تقدیمتان کنم .

مذاب ها دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:07 http://mozabha.blogsky.com

سلام دوست عزیز همانطور که قول داده بودم میخواستم در مورد باران سعر ویا مطلبی برایت بنویسم اما امروز در وبلاگ بسیار زیبای استاد بزرگوارم آقای علی بداغی شعری دیدم که بسیار بر دلم نشست و قصد کردم هدیه اش کنم به شما ... لازم بذکر است که آقای بداغی از شعرای بسار توانمند ایل غیور بختیاری است...


ما قومِ غریبِ غصّه‌بی‌پایانیم


تاریخ‌نویسِ حسرتِ انسانیم

دایه! سرِ بی‌کسی سلامت! دایه!

راضی به رضای حضرتِ بارانیم......

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:43


ای صمیمی ای دوست!
گاه بیگاه
لب پنجره خاطره ام می آیی.
ای قدیمی ای خوب!
تو مرا یاد کنی یا نکنی
من به یادت هستم.
آرزویم همه سرسبزی توست.
دایم از خنده لبانت لبریز!
دامنت پرگل باد....


honey

سلام بر تو که هستی چراغ خانه من
برای زندگی ای بهترین بهانه من

مهرعلی زاده یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:12

سلام خیلی قشتگ بود استفاده کردم

درس پس دادیم جناب مهندس

DONYA شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:55

Vay kheyli jaled bod.age mishe axe barani ro bishtar bezari.Mercy.Bye

DONYA چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:26

...hi
Happy New Year...
in track kheyli weblog ro jaleb tar karde...
bye...

باران دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:31


تو نیستی که ببینی
چگونه عطر تو در عمق لحظه‌ها جاری است
چگونه عکس تو در برق شیشه‌ها پیداست
چگونه جای تو در جان زندگی سبز است
هنوز پنجره باز است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد