باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

چقدر تلخ؟!!!!!!!!!!

چقدر تلخ


لبهایت طعم سیگار میداد !


و میدانستم تو سیگار نمیکشی..
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:57

به جرم نگاهی لبت محکومم کرد
به تو
تا ابد !

ممنون از اینکه سرزدین

باوه یال سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16

سلام بر رئوف عزیز
دست مریزاد برادر دست مریزاد

ی. محمدیان سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 http://youkhabeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز. ممنون که سرزدین. مطالب و شعرهای خوبی دارین. مخصوصا این شعر خیلی قشنگ بود. اگر آن چقدر تلخ را هم نمی آوردین به جایی برنمیخورد. بقیه شعر تلخی را در خود داشت...

سلام
نوشته مورد نظر از من نیست

علی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:46

لب باز مگیر یک زمان از لب جام تا بستانی کام جهان از لب جام
در جام جهان چو تلخ و شیرین به هم است این از لب یار خواه و آن از لب جام

علی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:49

اینجا روی این زمین که ایستاده ام
همه چیز تلخ و زننده است
حتی
طعم لب دختر کانورز پوش
که تلخی سیگار
به خوردش رفته
انگار!

x سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:07

خیلی تلخه اقارئوف خیلی.من با همه وجودم تلخیشو حس کردم!
کاش میدونستی وقت خوندنش چه حالی شدم.7سال عمربربادرفته جلوچشام...

دوست شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:14

به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت : اون رفیق منه ،
وقتی باختم گفت : من رفیقشم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد