باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

ببین سارا

اگر با مردگان روزی من از این قبر برخیزم

                                  تودر سلول های مرده ام تکثیر خواهی شد

نمی دانم که روزی از دل من سیر خواهی شد؟؟

                            و یا شاید  به  پای مرد دیگر، پیر خواهی شد !!

اگر گویم تو را ای کاش من هرگز نمی دیدم

                                بدون هیچ  تردیدی ز من  دلگیر خواهی شد

همیشه فکر می کردم  اگرچه  قله ای هستی

                           ولی روزی به دست خسته ام تسخیر خواهی شد

ببین سارا ، من خر، ساده بودم فکرمی کردم

                                  برای دیدنم  با هرکسی  درگیر خواهی شد

توحتی خم به ابرویت نمی آید از این موضوع

                             نگفتم آخرش روزی تو از من سیر خواهی شد

چو ابراهیم می سوزم در آتش با گناه عشق

                               اگر باران شوی حتی تو بی تاثیر خواهی شد

ببخش از اینکه با حرفم سرت را درد آوردم

                             توخوابی هستی و با مرگ من تعبیرخواهی شد

اگر با مردگان روزی من از این قبر برخیزم

                                  تودر سلول های مرده ام تکثیر خواهی شد

                                        حمداله لطفی  برگرفته از کتاب شبانه های بی تو(۱۳۷۹)

نظرات 15 + ارسال نظر
میثم خورانی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:57 http://www.khorani.blogfa.com

سلام

وقتی دلت خوش نیست
وقتی توی سلولی که اکسیژنش هم مسمومه داری نفس می کشی
نمی دانم این حس از گیسوی یار نوشتن از کجا می آید!
شایدهنوزهم دردلمان امید سبزی باشد؟!
.
.
به روزم
.
ومنتظرنگاه ادیبانه شما.
بدرود



زارعی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:07 http://patyat.blogfa.com

سلام/زیبا بود دست مریزاد

ساغر جووووون چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:15 http://khorshid-zendegi.blogfa.com

سلام. چرا اینقد قالب وبت سادست؟

ُسایه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:14

دیگر کشیدن خطوط بی انتها ..

آرامش ذهنی دلخواهم را به من قرض نمی دهد ..

به دنبال منحنی های بسته ی هستم ..

که شاید آرامش را سخاوتمندانه به من هدیه دهند..

ممنون از مطالب قشنگتوت باران جان؛
اما چرا مدتیه دیر به دیر مطلب میذاری؟
ما همیشه به امید شعرای قشنگتون میام سر میزنیم.
بهرحال امیدوارم هرجا هستی خوب و موفق باشی

DIANA یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30

گل از تراوت باران صبحدم، لبریز

هوای باغ و بهار از نسیم و نم لبریز

صفای روی تو ای ابر مهربان بهار

که هست دامنت از رشحه ی کرم لبریز

هزار چلچله در برج صبح می خوانند

هنوز گوش شب از بانگ زیر و بم لبریز

به پای گل چه نشینم درین دیار که هست

روان خلق زغوغای بیش و کم لبریز

مرا به دشت شقایق مخوان که لبریز است

فضای دهر ز خونابه ی رستم، لبریز

ببین در آینه ی روزگار نقش بلا

که شد ز خون سیاووش، جام جم لبریز

چگونه درد شکیبایی اش نیازارد

دلی که هست به هر جا ز درد و غم لبریز

پس از باران
از کتاب فریدون مشیری

مهمان شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:03

علاقه تون به مستر محمدی مثال زدنی است جناب ایران نژاد!

انگیزه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:03 http://shabanehaye-bito.blogfa.com

سلام وعرض اردت آقای ایران نژاد عزیز....





.

علی محمد محمدی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 http://ermes-3.blogsky.com/

تو بگو در هر بازی ببازد
تو بگو ۱۰ گل از رئال مادرید بخورد!
سارا !
من عاشق رئال ساراگوسا هستم!!

شعر کوتاهی از مهرداد بود که من به رئوف و سارایش تقدیم میکنم !



درود و بدرود !

باران دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:28

قوانین علم را به هم زده‌ای! نبودنت وزن دارد، تهی.... اما سنگین!!

ری را چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:45 http://law1357.persianblog.ir/

درود
بسیار زیبا و سرشار از احساس....دست مریزاد

حمید چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 http://khowalin.blogfa.com/

سلام
دوست خوبم همه ساراها همینند
دارای خوبی باش.

دوست پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:18

کسی را که دوست میداری دوستت ندارد ؛ کسی که دوستت دارد دوستش نداری ؛ اما کسی که تو او را دوست داری و او هم تورا دوست دارد به رسم آیین زندگانی به هم نمی رسند و این رنج است و زندگی یعنی این !!!
( جاوید الاثار ، دکتر علی شریعتی )

دوست دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:05

سلام ، یه سوال داشتم !
شما چرا اینقدر دیر به دیر آپ میکننین؟
به خاطر بینندگان وبلاگتون هم که شده پست های بیشتری بذارین

باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه مسئله هاست

محبوب هیچکس پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://mahboobehichkas.blogfa.com

تولد 2 سالگی وبلاگتون مبارک باشه .

دوست شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:21

سکوت عجب فریاد رسایی است ، آنجا که حنجره ای برای فریاد نمی ماند .
( جاوید الاثار ، دکتر علی شریعتی )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد