باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

اولین - تقدیم به فرشته زمینی زندگیم ( به مناسبت تولدش )

زمین چه جای اقامت !؟  فرشته وقتی نیست !

سیاه و پر  ز ملامت ، فرشته وقتی نیست !


گر آسمان دلم تیره بود و پر اندوه
بری  ز  هرچه سلامت ،  فرشته وقتی نیست !

اگر جهان تو نداشت خرابه بود و خراب !
تهی  ز  مریم ِ نامت ،  فرشته وقتی نیست !

دلم شکسته ترین شاخه ی درخت زمین !
بدون شأن و کرامت !   فرشته وقتی نیست !

اگر" کنار تو باشد " خوش است پنجم اسفند !

تباه و پر  ز  ظلامت ،  فرشته وقتی نیست !



                                                                    با ویرایش کلی محمدی دوست عزیزم

نسخه اولیه :


زمین چه جای اقامت؟! فرشته پیش ازین نداشت

                              پر از حضور ضلالت  ،   فرشته پیش ازین نداشت


چه روزهای قشنگیست تو آمدی و پیش از این

                              چه جای ماندنی اینجا،فرشته پیش ازین نداشت


تو را خدا برای من ، اجابت دعای من

                              به این سرای فرستاد، فرشته پیش ازین نداشت


تمام فکرم و ذکرم ،توئی که پنجم اسفند

                              فرشته رئوف شدی  ، فرشته پیش ازین نداشت


                                                                                 زمستان 90

نظرات 4 + ارسال نظر
علی محمد محمدی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:56 http://ermes-3.blogsky.com/

سلام شاعر من - رئوفی نازنین ! -
تولد گل ِ مریمت مبارک باد

این بیت هم هدیه من برای این روزش :

تلاقی مبارکیست : رسیدن تو با بهار
خوش آمدی! بمان که روزگار با تو دیدنی ست !

درود و بدرود !

tanha جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:10

با سلام و درود
زادروز فرشته زمینی ات را شادباش میگم
امید که سالهای بیشمار با هم جوان باشید و شاداب و سرافراز!
حالا حداقل به این بهانه یه شام به ما میدادی جای دوری نمیرفت!
بدرود

ا. شکری یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:07

سلام آقای ایران نژاد
تولدش مبارک...همیشه خوشبخت. همیشه شاد ..
به راستی که فرشته است گل مریمت...

۱۲۱۵۴ جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:44 http://niloo12154.blogfa.com

میدانی دفترم چند ورق خورد و نیامدی

منتظرتان هستم

هیچکس به اندازه من دفترت را ورق نزده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد