باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

بنشان مرا به منظره ی باران


           به طراوت باران خوش آمدید


برای شنیدن دکلمه بسیار زیبای استاد خسرو شکیبایی در ستون سمت راست وبلاگ روی پخش کلمه آپارات کلیک کنید.


زیبا

زیبا هوای حوصله ابری است

چشمی از عشق ببخشایم

              تا رود آفتاب بشوید

                                    دلتنگی مرا

 

زیبا

هنوز عشق

                 در حول و حوش چشم تو می چرخد

از من مگیر چشم

دست مرا بگیر و کوچه های محبت را

                                               با من بگرد

یادم بده چگونه بخوانم

تا عشق در تمامی دل ها معنا شود

یادم بده چگونه نگاهت کنم که تردی بالایت

                                         در تندباد عشق نلرزد

 

زیبا آنگونه عاشقم که حرمت مجنون را

                                      احساس می کنم

آنگونه عاشقم که نیستان را

                                   یکجا هوای زمزمه دارم

آنگونه عاشقم که هر نفسم شعر است

 

زیبا

چشم تو شعر

چشم تو شاعر است

من دزد شعرهای چشم تو هستم

 

زیبا

کنار حوصله ام بنشین

بنشین مرا به شط غزل بنشان

بنشان مرا به منظره ی عشق

بنشان مرا به منظره ی باران

بنشان مرا به منظره ی رویش

                              من سبز می شوم

 

زیبا ستاره های کلامت را

در لحظه های ساکت عاشق

                                   بر من ببار

بر من ببار تا که برویم بهاروار

چشم از تو بود و عشق

                        بچرخانم

                                 بر حول این مدار

 

زیبا

 زیبا تمام حرف دلم این است

من عشق را به نام تو آغاز کرده ام

در هر کجای عشق که هستی

                                           آغاز کن مرا

نظرات 3 + ارسال نظر
لحظه های کاغذی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 http://www.lahze.blogfa.com

شما میگید بارون ...ولی من میگم عشق بازیه آسمون ..

درود
به وبلاگتان آمدم
هرچه تلاش کردم نشد که چیزی بنویسم
دخواستهایم با خطا مواجهشدند
بسیاران زیبا بود
خصوصا:
از تــو کـه حـرف می زنــم ، تــمامِ فعــلهایم مـــــــــــــاضی انـــــد ...

حتـــی مـــــــاضیِ بــَعیــد ....

مـــــاضیِ خیــلی خیــــلی بـــــعیــد ....

کمی نزدیـــکتر بیـــــا ...

دلم بـرایِ یک حــالِ ســاده تنگ شــده است ....

۱۲۱۵۴ سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 http://nillo12154.blogfa.com

یادم بده چگونه عاشق بمانم
و چگونه بخوانمت تا کسی نامت را نداند
یادم بده چگونه دوست بدارمت

از من میخواهی ؟
سالهاست به کرمان نمیروم
زیره هم نمی برم

۱۲۱۵۴ یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:06

من نقشه ی راه را گم کرده ام

خودم را و تو را ............

پیدایش میشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد