باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

بگو کنعانیان منتظر نباشند!


قحطی دوست می آید!
هفت سال نه!
هفتصد سال در قلبم ذخیره و پنهانت میکنم!
بگو کنعانیان منتظر نباشند!
تقسیم شدنی نیستی حتی اگر یعقوب بیاید....!!

                                                                         .???.!.!www.

نظرات 9 + ارسال نظر
Different سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:53

دلم برای کسی تنگ است

که آفتاب صداقت را

به میهمانی گلهای باغ می آورد

و گیسوان بلندش را به بادها می داد

و دستهای سپیدش را به آب می بخشید

دلم برای کسی تنگ است

که چشمهای قشنگش را

به عمق آبی دریای واژگون می دوخت

وشعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند

دلم برای کسی تنگ است

که همچو کودک معصومی

دلش برای دلم می سوخت

و مهربانی را نثار من می کرد

دلم برای کسی تنگ است

که تا شمال ترین

شمال

و در جنوب ترین جنوب

همیشه در همه جا آه با که بتوان گفت

که بود با من و

یوسته نیز بی من بود

و کار من ز فراقش فغان و شیون بود

کسی که بی من ماند

کسی که با من نیست

کسی .... دگر کافی ست

Different سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:55

عاشقی باش که گویند به دریا زد و رفت
نه که گویند خسی بود که جوبارش برد
عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ
که به عمری نتوان دست در آثارش برد...

ایدا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:28 http://http://www.evalona.blogfa.com/

۱۲۱۵۴ شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:53

شعر خوانیتان را دانلود کردم

آفرینُ

صدایتان زیبا نرم و ژر است

خوشبحالتان از این نعمت بزرگ خدا استفاده کنید

سعید شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:53

باز باران٬ با ترانه


می خورد بر بام خانه


... خانه ام کو؟ خانه ات کو؟


... ... ... ... ...


آن دل دیوانه ات کو؟


روزهای کودکی کو؟


فصل خوب سادگی کو؟


یادت آید روز باران


گردش یک روز دیرین؟


پس چه شد دیگر٬ کجا رفت؟


خاطرات خوب و رنگین


در پس آن کوی بن بست


در دل تو٬ آرزو هست؟


* * *

کودک خوشحال دیروز


غرق در غمهای امروز


یاد باران رفته از یاد


آرزوها رفته بر باد



* * *

باز باران٬ باز باران


میخورد بر بام خانه


بی ترانه ٬ بی بهانه


شایدم٬ گم کرده خانه .....

علی محمد محمدی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 http://ermes-3.blogsky.com

حالا این بین تو آمن هوتبی یا عزیز مصر !؟

۱۲۱۵۴ یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 http://niloo12154.blogfa.com

آمن هوتب یا عزیز مصر چه تفاوت دارد


او یوسف است که ما را کشانده به دام خویش

من یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:28

قحطی محبت می آید
نه هفت سال ، هفتصد سال!
درسیلوی قلبم ذخیره و پنهانت می کنم
بگو کنعانیان منتظر نباشند،تقسیم شدنی نیستی
حتی اگر یعقوب بیاید!!

سارا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:05

سلام
پس رئوف ایران نژاد که استاد علی محمدی ازش میگه شمایین!!تصور نمی کردم اینقدر جوان بشین!!!
شعری که گذاشتید بسیار زیبا و نافذه، موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد