باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

پاسخ نیلوفری

در وبلاگی  خواندم : 

 

یک روز نشسته بود و من جان دادم


در پای قمار عشق فرمان دادم


او ازهوس و من از صمیم دل خود


با بوسه ای آبرو چه آسان دادم 

 

برایش نوشتم:

 

این جان بستان بجای آن جان و برو (besetan) 


فرمان نده در حضور سلطان و برو 


از روی هوس و یا صمیم دل خود 


یک بوسه اگر داده ای بستان و برو (Bestan)


پاوبلاگی:

دزدی بوسه عجب دزدی خوش عاقبتی است

که اگر باز ستانند  دو چندان گردد.

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:07

قشنگترین گلها را به آستان نیلوفری چشمانت هدیه میکنم تا بدانی به یادت هستم

. دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 http://.

نیلوفر که باشی خوب میفهمی درد به خود پیچیدن.درد نبودن و ندیدن را

مانا باشی

بانو سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:56 http://in-mane-rahashode.blogfa.com

اینگونه که درعشق مسافرهستی

دلواپسی هرشب شاعر هستی

زیبا و پریشان و خیال انگیزی

گلچین غزل های معاصر هستی

محسن زارعی

فرشاد جمشیدی مقدم ( دوست ) چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:48 http://www.daghdaghe-baran.blogfa.com

بـی مـروت رفـت و تنـهـایـم گـذاشـت
در خرابات دلم یک کوه غم بر جا گذاشت
طعم لبهایش نشد هرگز فراموش ِ دلم
در جلو دیده ام بوسه به لبهایی گذاشت


سلام آقای ایران نژاد عزیز ، مثل اینکه افتخار در خدمت شما بودن نسیب ما نمیشه که نمیشه ؛ با یک شعر زیبا از " دکتر علی شریعتی " بروزم .
بی یهانه دعوت شدین
تشریف بیارین

خواهم آمد به درخانه زیبایی تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد