باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

forgiveness


دیشب قرارداد مشترکمان را نگاهی دوباره انداختم،

دیدم چقدر با صبر و حوصله یکی یکی آنهمه کاری را که پذیرفته دارد انجام میدهد.

با انکه میدانسته اینور من به قراردادمان پایبند نبودم.

در خانه اش رفتم کله سحر

چیزی نگفتم ، پیدا بود  همه چیز میداند!

مثل همیشه مرا با آغوش بازش پذیرفت،

چیزی هم برویم نیاورد.

چقدر مهربان است او !  و من چقدر شرمسار و البته مصمم...


نظرات 18 + ارسال نظر
محسن شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05

وامروز....
پیشاپیش روزت مبارک استاد
هرروزت روز پدر باد

محسن شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22

The best act are three:humility on wealth time
forgivenesson power time and
generosity with out obligation

بسیار ممنونم محسن جان

خوشحالم کردی مهربان

ن ج ن یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38

سلام بزرگوار

ممنون از حضور مهربانت.

بسیار خوشحالم از خوندن اشعار و مطالب زیبا تون ودو چندان از آشنایی با شما

تا دو باره............

گمنام سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:43

beautiful,thanks

... سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:02

دلتنگی ات را دارم حس میکنم

خواستی بازگردی اگر،نشانم پشت تاریکیهاست

آنجا که هفت پشتم نشسته اند به انتظارم

مرا میخوانند. پیش از رفتنم خواستم ببینمت!

هستی هنوز ؟؟

باران باشی و نباشی؟

باران سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:02

پس لرزه ای دیگر در راه بود.
ترس از آوارشدن برخی نبود وبلاگ ؛غزل عشق است؛ را بروز می کردم.!!!

... چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:03

صدای فرو ریختن عمارت ایل کلهر را لرزاند

خاک این آوار را به باد ده

چه نشسته ای که باد پنجه در گیسویش نهاده

"باران" و "غزل"شستند خاکستر سوخته ی این آوار روزی بپا را

وبلاگ خودت را بیاشوب و خبرش را آنجا در یک کامنت بگذار

چشم در راهم

baran چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22

تو همچنان ، گل زیبای باغ عشق منی، آه!

تو سبز باشی و من زرد، هیچ مسئله ای نیست



هزار بار پیاپی، به روی خود شدم آوار

یقین،نگاه تو بوده و گر نه زلزله ای نیست

ایلیا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://ghalbezakhmi.blogsky.com

زنـــــدگی تعداد نفسها نیست

تعداد لبـــــخند های کسانی است

که دوستـــــشون داری

بیشتر از پیش بــــــخند

تا بیشتر زنـــــــــدگی کنم...

اگر تو را دیدم به اندازه تمام عمرم نگاهت میکنم

سامان شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:19 http://jadeyebenteha.blogfa.com

زیبا بود . ممنون .

نگار جمشید نژاد شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:49 http://www.negar-jam.blogfa.com


ممنون وهمین.............

زارعی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 http://www.patyat.blogfa.com

سلام جناب ایران نژاد عزیز
لطف صداتون همدم لحظه هامه
نفستون گرم

سلام شاعر محبوب این دیار

. سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:51

به رنگ یلداست امشب

دارم میروم هندوانه ای بخرم

امشب طولانی ترین شب سال است و تو میدانی چرا!!!

چشمان تو سگ دارند

مرحم ناز خنده هایت نباشد

تلفم.

. شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:58

یکباره غیب شدی

مثل ابرهایی که سایه میاندازند روی لوت...

. شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:29

به این دلم خوش است که لباسهایمان زیر یک آفتاب خشک میشود

همین کافیست؟؟

و آسمان بالای سرمان نیز یکی است
دلخوشی ها کم نیست

هانی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:11

تمام چیزی که باید از زندگی آموخت ، تنها یک کلمه است


»...می گذرد...«

زندگیشستن یکبشقاب است؟؟؟!!!

فرشاد جمشیدی مقدم سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 http://www.daghdaghe-baran.blogfa.com


سلام مهربان .
به یادتم ، به وسعت قلب کوچکم
شاید کم باشد !
اما قلب هر کس تمام زندگی اوست .



با قطعه ای که چند هفته پیش قولشو به استاد عزیز داده بودم بروزم . مشتاق دیدار

فقط باش
همین...

[ بدون نام ] شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 http://foodestan.blogsky.com

جالب بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد