باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

اهمیت تو بیشتر از من است.

How can you "SM_LE" Without "I"?
How can you be "F_NE" without "I"?
How can you "W_SH" Without "I"?
How can you be "FR_END" without"I"?
"I" am very important!
But this 'I' can never achieve S_CCESS without 'U'
and that makes 'you' more important than 'I




با احترام تقدیم به محسن زارعی عزیز ( و زنبیل پر از ترانه بارانش)  که مطلبی انگلیسی رو ازم خواسته بودن.



منبع : اینترنت

نظرات 10 + ارسال نظر
۱۲۱۵۴ شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43

بابا یه جور حرف بزن مام بفهمیم

محسن زارعی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:38 http://www.patyat.blogfa.com

thnx a million my dear friend -every one`s life makes sense with having valuable friends and relations.I `am glad of having a freind like u

فرشاد جمشیدی مقدم یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 http://www.daghdaghe-naran.blogfa.com



سلام ، خیلی زیبا بود ، مرسی

م.جعفری سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:35 http://www.pashiv.blogfa.com

زیبا بود

نه ت.......و بدون من
نه من بدون ت........و

مانا باشی وپایدار شاعر

... چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28

نی یه ست؟؟؟!!!

... شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54

تشکر له لیت که م

حیدر یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 http://morabbaa.blogfa.com

اگر من‌ و او
در قهوه‌ خانه‌ ای‌ قدیمی‌
یکدیگر را دیده‌ بودیم‌
شاید با هم‌ می‌ نشستیم‌
و نوشیدنی‌ ای‌ با هم‌ می‌ خوردیم‌
اما چون‌ در جنگ‌ مثل‌ دو سرباز ساده‌
رودروی‌ هم‌ قرار گرفتیم‌
به‌ روی‌ هم‌ آتش‌ گشودیم‌

من‌ به‌ او شلیک‌ کردم‌
و در جا او را کشتم‌
او را زدم‌ و کشتم‌ زیرا
دشمن‌ من‌ بود
آری‌ البته‌ که‌ او دشمن‌ من‌ بود
و این‌ مثل‌ روز روشن‌ بود
اما ….

او هم‌ شاید چون‌ من‌ به‌ اجبار
وارد ارتش‌ شده‌ بود
و حتی‌ از سر بیکاری‌
وسایل‌ زندگی‌ اش‌ را هم‌ فروخته‌ بود.

جنگ‌ چیز عجیب‌ و غریبی‌ است‌
به‌ کسی‌ شلیک‌ می‌ کنی‌
که‌ اگر جایی‌ قهوه‌ خانه‌ ای‌ وجود داشت‌
او را به‌ آنجا دعوت‌ می‌ کردی‌
یا با قدری‌ پول‌ به‌ کمکش‌ می‌ رفتی.

_________________________________

برگردان :هادی محمدزاده – کامبیز تشیعی

تو هنوز هم عاشقی

علی محمد محمدی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 http://ermes-3.blogsky.com

سلام رئوفی !
خوبی عزیز ؟
ما که در انگلیسی یه پا عربیم !
یک کلمه از انگلیس یادم هست اونم ویندو یعنی کتاب!
ولی یقین دارم حرف های تو شعرند و :

به هر زبان که بگویید خوش است
قربانت

ermes دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:32

With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things,takes religionthat

با دین یا بدون آن، انسانهای خوب کارهای خوب می کنند و انسانهای شرور، کارهای شرارت بار.
اما برای اینکه انسانهای ظاهرا خوب کارهای شرورانه بکنند، به دین نیاز است!!

«استیون واینبرگ برنده جاایزه نوبل فیزیک»

شاعر-معلم - ورزشکار و ...
اما نمیدانستم غیر شیمی انگلیسی هم درس میدهید.
ممنون که آمدی

نگار پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:39 http://www.adamayebaldar.blogfa.com

خیلی خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد