باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باز هم باران باش

باران باش، خاک دل  به باران عادت نمی کند...


همیشه با آمدنت،  جان میگیرد.........



از : نیلوفرانه everything2.blogsky.com

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 http://webloggroup.mihanblog.com

سلام قربان خسته نباشید. ارزومندم ایام به کامت باشه.[گل][گل][گل][گل]

وبت رو دیدم برام خیلی جالب بود. واقعا روش کار کردی.

[دست][دست][دست][دست]

بیا و یه سری به وبلاگ من هم بزن.خوشحال میشم.

[قلب][قلب][قلب][قلب]

اسم من علی هستش.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

وب من تفریحیه. منم روی اون کار کردم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

این ادرسشه:http://webloggroup.mihanblog.com

اصلا بیا تبادل لینک کنیم.اره نظر خوبیه.[تفکر][تفکر][تفکر][تفکر]

منو با اسم تصاویر و مطالب معرکه لینک کن.

ادرس گروه یاهو مو هم بهت میدم.[رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت]

http://groups.yahoo.com/group/webloggroup

حتمآ توش عضو شو.اونجا باهم بیشتر اشنا میشیم.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

با عضو های گروه هم میتونی همکاری و تبادل نظر کنی.

از دستش نده.[گل][گل][گل][گل]

منتظرتم.زود بیا.[گریه][گریه][گریه][گریه][گریه]

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _چی میخوای.لینکم کن _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸…..
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:55



من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس
بند بند وجودم همه در حسرت یک پرواز است
من به پرواز نمی اندیشم

که تو زیباتر از اندیشه یک پروازی!!!!


honey

بکوشیم زیبایی در نگاه ما باشد نه در آنچه که بدان مینگریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد