باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

شریعتی:

 با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو. در انزوا پاک ماندن نه سخت است و نه با ارزش.

                                                                                                                                

حکایت رفتن

حرفهای ما هنوز ناتمام
            تا نگاه میکنی وقت رفتن است


                  باز هم همان حکایت همیشگی
                           پیش از آنکه باخبر شوی  


                                     لحظه عزیمت تو ناگزیر میشود
                                                 آی ،ای دریغ و حسرت همیشگی 

    
                                                                 ناگهان چقدر زود دیر میشود 

                                                                 قیصرامین پور

فراموشم نکن

نمی گویم فراموش مکن هرگز، ولی گاهی به یاد آور، رفیقی را که می دانی، نخواهی رفت از یادش

مرا دعا کنید؛ ولو به یک لبخند!

دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من      

      به ما درد دل افشا کن مداوا کردنش با من


اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را  

              بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من


بیفشان قطره اشکی که من هستم خریدارش 

            بیاور قطره ای اخلاص دریا کردنش با من


اگر درها برویت بسته شد دل بر مکن بازآ  

            در خانه دق الباب کن وا کردنش با من


به من گو حاجت خود را اجابت میکنم آنی   

          طلب کن آنچه می خواهی مهیا کردنش با من


بیا قبل از وقوع مرگ ، روشن کن حسابت را  

                        بیاور نیک وبد را ؛جمع و منها کردنش با من


چو خوردی روزی امروز ، شکر نعمت ما کن    

                   غم فردا مخورتامین فردا کردنش با من


به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان  

          بخوان این آیه ها؛ تفسیر و معنا کردنش با من


اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت      

                            تو نام توبه را بنویس امضا کردنش با من


                             از:  ؟ اینترنت


 

کاش میدانستیم

ما که میترسیم از هجرت دوست


         کاش میدانستیم روزگاری که به هم نزدیکیم چه بهایی دارد

         کاش میدانستیم حس دلتنگی هر روز غروب چه دلیلی دارد 


       کاش میدانستیم که سفر یعنی چه

              و چرا مرغ مهاجر وقت پرواز به خود می لرزد


از اینترنت