باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

غزلی از محمدی

دلم گرفته از این شهر و مردمان حسودش


                               شبیه میله ی زندان شده،خطوط و حدودش



                                                                               تقدیم به مهندس علی م ع

دلم گرفته از این شهر و مردمان حسودش
            شبیه میله ی زندان شده،خطوط و حدودش
به تنگ آمدم از دست بوته های زمینگیر
           که نخل اجازه ندارد رود به لاک صعودش
نشست گرد غریبی به روی چهره ی شهرم
          چگونه می شود آیا؟از این غبار زدودش
به غیر جغد ملامت،به جز کلاغ مذمت
          پرنده پر نگشوده در آسمان کبودش
چه فرق می کند این شهر براش بود و نبودم
          چه فرق می کند این شهر برام بود و نبودش
کنون که زندگیم مثل مار و پله شده
          نه دلخوشم به فرازش،نه دلخورم ز فرودش
فقط اگر گله ای هست ز دوستان خودم هست
          که دوست دشمن جانم،تنم کبود عمودش
خدای شاهدمان است،همان خدای عزیزی
         که افتخار شماو من این رکوع و سجودش
دعای هر شب من ای خدا هدایتشان کن
         دعای هر شبتان ریشه کن درخت وجودش.

نظرات 6 + ارسال نظر
saye سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:24

دلم که تنگ می شود

ابر می شوم و می بارم

بر روی شعر های اشک آلود ...

شاید ترکیب اشک و کاغذ

معجزه ای کند !

...به خوش خیالی ام نخند ...

.
.
.

هر چه خدا بخواهد می شود ...!

وبلاگتون خیلی عالیه
از شعراتون خیلی خوشم اومد،معلومه خیلی زحمت کشیدین واسشون خسته نباشین

سپیده چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:46

مرسی آقا رئوف خوشگل
وا خیلی شعرای انتخابیتون زیباست /

هستی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:46

خوش بحال علی .م

نمیشناسمت اماغصه نخور شعر های دیگرش همه تقدیم به تو

علی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:47

مرسی از این همه محبت و لطفت ردوف جان

منظورتون رئوفه دیگه
خواهش میکنم مهندس
ما که باشیم؟ که بر ان خاطر عاطر گذریم

دوست پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:42

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم !
نمیدانم آن سو برای شما تکه چوبی باقی مانده است ؟
من اینجا جنگلی را به آتش کشیده ام ......!

دوست پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:46

امشب به رسم دوستی ، یادی ز دوستان میکنم /
در غربتی تاریک و سرد ، از غم حکایت میکنم /
امشب دلم گرفته ز سردی دلهای سرد /
آیا تو به یادم هستی در این شب های درد ؟ /

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد