باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

پیش از آنکه باران ببارد …..

 

دعا کردیم بمانی

بیایی کنار پنجره

باران ببارد

و باز

شعر مسافر خاموش خود را بشنوی

اما دریغ

که رفتن

راز غریب همین زندگی است

رفتنی پیش از آنکه باران ببارد …..

 

                                                                                                 سهراب سپهری

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:26



تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی؟


دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی


تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی


که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی


فقط یک لحظه آری با نگاهی اتفاق افتاد


چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:35



کاش یک روز دلم
با خودش یکدل و یکرنگ شود
تا که اقرار کنم
گاه گاهی دل من
دوست دارد که برای تو فقط تنگ شود!

.
باید عاشق شد و رفت
باید عاشق شد و اندیشه کنان پنجره را بست و نشست
باید عاشق شد و خواند!!


honey

باید عاشق شد
پیش از آنکه باران ببارد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد