باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی

باران

باران باش .هیچکس به باران عادت نمی کند .هروقت بیاید خیس می شوی


همین  روزها  بود

همین حوالی

حوالیِ روزهای خوب

حوالیِ خلوص  ...  صداقت  ...  عشق

حوالیِ حس و حالی  که   زرق  و  برق دنیا     هنوز  کورش نکرده بود

حوالیِ دل

دلِ تازه   و   سرخ   و   مشتاق 

حوالیِ مهر  ...  پاییز   ...  باران 

حوالیِ امشب  ...

"من"  و  "تو" ی  خوبِ   قدیم   ...

یادت هست ؟

 

خدا  را   شکر     ...     بود  


                                                                                                                                                                    از وبلاگ مهراوه شریف(بازیگر)


نظرات 17 + ارسال نظر
razieh شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:41 http://razieh3505.rozblog.com

وبلاگ زیبایی دارید
لینک یادتون نره به وبم بازم سر بزنید

خوش آمدی هم تبار

هانیه چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:28

سلام استادوبلاگ تون خیلی زیباس مخصوصاً اهنگتون

نگاه زیبای تو همه چیز را زیبا میبیند آبجی دوست داشتنی ام.

هانیه چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:05

صدها دهقان برای باریدن باران دغامی کردند اماغافل ازاینکه: خداوند درفکرکودکی بودکه چکمه هایش سوراخ بود..

هانیه چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:07

اگرسازنده ی قفس معنی پرواز رامی دانست از کارش دست میکشید......

نگار جمشید نژاد پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:07

درود رئوف خان

دلتنگ نوشته هات شدم .زیبا بود
پیروز باشید

فاطمه یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:23 http://http://ja-fateme.blogfa.com/

گاهی سکوت علامت رضایت نیست.

شاید کسی دارد خفه میشود پشت سنگینی یک بغض....

علی محمد محمدی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:49 http://ermes-3.blogsky.com/

آنگونه مست بودم
که از تمام دنیا
تنها
دلم
هوای تو را
کرده بود . . .
میگفتم این عجیب است
اینقدر ناگهانی دل بستن
از من که بی تعارف دیریست
زین خیل ورشکسته کسی را
در خور دل نهادن
پیدا نکرده ام...

زنده یاد حسین منزوی

علی محمد محمدی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:50 http://ermes-3.blogsky.com/

در هشیاری

به سراغت نمی آیم

هر بار

از سوزش انگشتانم

در می یابم که باز

نام ترا...

می نوشته ام...

اذر ولی زاده چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:41

سلام
انتخاب خوبی بود این متن .ساده وجالب

یاسمی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:48 http://yasemi.persianblog.ir

سلام
استفاده کردیم و لذت بردیم
سربلند باشید

saeed سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:26

یا رب مباد کز پا جانان من بیفتد
درد و بلای او کاش بر جان من بیفتد
من چون ز پا بیفتم درمان درد من اوست
درد آن بود که از پا درمان من بیفتد
یک عمر گریه کردم ای آسمان روا نیست
دردانه ام ز چشم گریان من بیفتد
ماهم به انتقام ظلمی که کرده با من
ترسم به درد عشق و هجران من بیفتد
از گوهر مرادم چشم امید بسته است
این اشک نیست کاندر دامان من بیفتد
من خود به سر ندارم دیگر هوای سامان
گردون کجا به فکر سامان من بیفتد
خواهد شد از ندامت دیوانه شهریارا
گر آن پری به دستش دیوان من بیفتد

saeed دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:00

خدایا کفر نمی‌گویم، پریشانم،
چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!
مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی.
خداوندا!
اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی، لباس فقر پوشی
غرورت را برای ‌تکه نانی،‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌
و شب آهسته و خسته، تهی‌ دست و زبان بسته
به سوی ‌خانه باز آیی، زمین و آسمان را کفر می‌گویی
نمی‌گویی؟!
خداوندا!
اگر در روز گرما خیز تابستان
تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی
لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری
و قدری آن طرف‌ تر، عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌
و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد
زمین و آسمان را کفر می‌گویی
نمی‌گویی؟!
خداوندا!
اگر روزی‌ بشر گردی‌، ز حال بندگانت با خبر گردی‌
پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت.
خداوندا تو مسئولی.
خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن
در این دنیا چه دشوار است،
چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:42

برای سعید

خداوندا!! گاهی حجم دنیای درونم از وجودت تهی می شود، آن وقت من می مانم و تنهایی و ترسهایم. درها دیوار می شود و امیدهایم یک آرزوی دور از دسترس!!
تنها نور وجود توست که دلم را آرام نگاه می دارد، پس نورت را هر روز بتاب

کاوه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 http://gongekhabdide.blogsky.com/

پشت شیشه ی دلم
های هوی گنجشکها
سکوت تنهایی اتاق...

سلام بر رئوف عزیز و دوست داشتنی

سلام کاوه هنرمند

...... سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:11

چقدر سخت است همرنگ جماعت شدن وقتی جماعت خودش هزار رنگ است . . .

علوی نصب دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:57

فوق العاده
خیلی قشنگ بود

شاگرد پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:14

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد